Friluftsdag..

Ordet smakar hemskt i min mun haha...speciellt om den är på vallen. Som idag då vi hade friluftsdag där. Friidrott är för det första inte min grej..haha! Ni ska bara veta vilken usel tid jag fick på 100meter haha..xD Men vi hade alla möjliga grenar idag och allt sammans avslutades med 2 timmar softboll (!) Sjukt lååång tid men några skratt blev det trots allt haha. Alla tar det nämligen vääldigt alvarligt vilket jag som då inte gör det brukar tycka är himla kul..;)
Efter dagen på vallen som efter all kyla,hemska grenar å annat slutade vid två,gick jag o the other bloggers raka vägen till banken för att hämta mitt ID kort...! Haha..LOL på bilden asså..Men visst finns värre bilder på mig tihi:P Vänta bara tills skolfotona kommer...då kommer ni minsann skratta åt mig men jag hoppas att jag blir bättre än de tidigare åren..^^

Nu har jag vatt duktig och pluggat måttligt med matte för ikväll..(matteptrov på Fredag,inte kul) sett på Kenza intervjun bla:) Ni Ska få se den exklusivt på vår blogg hehe!

Hoppas ni får en godnatts sömn!
Kramar
/AW



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0