god afton ^^

Nu börjar det kännas att hösten är påväg - ååå vad jag längtat
Som ni säkert fattat så blir varken jag (eller de flesta hoppas jag) riktigt nöjda.
Tänk vad skönt det vore om man fick sova lite längre på morgonen, själv ställer jag klockan på 06.20 och ligger och halv sover tills klockan blir 06. 40... sen så tar det typ 30 minuter för mig att sminka mig, klä på mig.
Så om jag fick kanske en halv timmes mera sovmorgon varje dag skulle jag bli mer än tacksam :P

Vet ni om man ställt om till vintertid än, jag har ingen aning :S
Det ända jag vet, och som jag lagt på minnet är att man ställer tillbaka klockan på vintern, och fram  på sommaren ^^
Tips tänk:
vinter tid - man ställer tillbaka grillen
sommattid - man ställer fram grillen

Vi hörs
Bomb Voyage // Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0