Good or bad?

Finally veckans Good or Bad,Enjoy!

StopNow!

Läxor!
Det är ju huur uppenbart som helst att alla som går i skolan fullkomligt HATAR läxor och varför? JO, Läxor tar för det första upp 75-80% av ens fritid vilket är crap! Läxorna/proven kan vara svåra och man kanske inte fattar ett skit vilket får en på dåååligt humör!! Jag säger bara BORT MED HOMEWORKS! Jag menar tänk vilken dröm!!:)

Kommer nian bli såhär jobbig vet jag seriöst inte hur jag kommer klara skiten..:S

 

StopNot!

MTV-VMA:s!!

Jaaaa!!! Ikväll/Inatt direktsänds ju VMA från NYC!! Ska ni kolla? Förra året satt ju Martina uppe å såg allt när TH vann , Minnen asså! På röda mattan kom killarna i den coola monster trucken som man sent glömmer! Så ballt! I år är killarna desvärre inte nominerade i någon kategori (har inte släppt ngt än..) men dom är självklart på plats! Kommer nog inte sitta uppe å kolla men måste se repriser å sånt!! Någon gång kan man ju hoppas på studiedag så man med gått samvete kan bänka sig tsm med en massa godsaker framför den härliga tillställningen!! Älskar å se när kändisarna tar emot priser å för att inte tala om alla uppträdanden! Har ingen aning om Th ska göra ngt sådant men håller tummarna!




Last year...



Dessa duktiga killar kammade hem VMA priset förra året! Grattis i efterskott:)


Kommentarer
Postat av: ämmeh

asta, dom va inte ens med i år xD

2009-09-15 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0