Good or bad?

Dags för veckans GB...;)

StopNow:

Teen Cribs

Asså gud va irriterande program! Vet inte om ni sett det men Teen Cribs är ett program som går på MTV och handlar om sjukt bortskämda tonåringar! Man blir bara stört irriterad när dom går runt i sina lyxpalats å berättar hur många bubbelpooler dom har eller exakt hur stort rum dom har..! Skit störande men komsikt också! När jag såg senast sa föräldrarna till några av dessa ungdomar typ att " Vi vill bara att våra barn ska känna sig trygga hemma..inte bortskämda..."
Jo tjena....


Hej jag heter Astrid och bor med min familj i dehär lilla huset..-.-


StopNot!

Choklad

Behöver jag änns säga mer? Choklad kan trösta en för nästan vad som helst! Min favorit är helt klart Marabou men om man tröttnar har man ju hur mkt som helst kvar att välja på;)
Choklad gör mig fett glad:)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0