Good or Bad?

1 Vecka har förflutit...dags att lista veckans GB!


StopNow!

Skolmaten!

Ja ni..! Detta är ngt jag velat ta upp varje vecka men nu jävlar haha! Asså lyssna noga på detta:
Ni har jobbat som djur hela dan..höll på å somna på mattelektionen och då å då vaknar du av din kurrande mage. Drömmen om en stor Pizza,drypandes av fett med en big Coca cola till det blir bara bättre och bättre..MEN! Då kommer du upp till matsalen där det dagen till ära serveras Citronbakad Lax samt Pressad potatis med beanaisesås (NOOOT) står det på matsedeln men vad är det igentligen? JO, Gammal fiskrens som dom försökt dölja med lite frityr,till detta blir det Skinnig,torr och förjävligt seg potatis..Är det rätt mot dig?? Nej!!! Absolut inte! Skolmaten är minst lika viktig som lektionerna!!!! Önskar så att alla mattanter läser detta....

Bort med den äckliga skolmaten (ska fan trycka en tröjja med den texten!!!)


Min data har nog fått virus av denhär vidriga bilden!!


StopNot!

Bills nya frilla!

Och till ngt betyydligt mer underbart!!! Vet att jag inte är ensam om detta! Bill Kaulitz trümpers nya tuppkam är ju sååå jävla het! Betydligt finare än dreadsen enligt mig:D Bill passar iofs i det mästa men detta var ngt stooorslaget! Blir en stoor tummen upp för vår favorit sångare!


Awwie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0