hallå !!! ^^

Jag måååste verkligen ut och jogga nån dag, min kondition måste bara bli bättre!!
Vi ska springa 3 km i skolan runt en fotbollsplan, och man vill ju inte ligga lix 50 timmar efter alla andra -.-
Så jag får ta och masa mig iväg från hemmet och ut, o jogga lite...Får väl dra mig med Astrid med ^^

Jag sitter o tittar på Idol o gissa Det är SKANDAL Bonde söker fru, går iår igen!!!
- Det är helt sjuuukt :O
Vem pallar att se på nåra helt ointressanta människor på en bondgård, som är med i ett program bara för att hitta "den rätte" och hur många är det egentligen som hittar "den rätta" ?!
Aja, man får väl hoppas att bönderna hittar nåra som vill leva på en bondgård tsm med dem _:_

Hörs
Bomb Voyage// Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0