Hej,jag är kär i skor...

...det är verkligen ett faktum!!
Efter skolan drog nämligen jag å tjejorna till stan en snabbis för Becka skulle köpa en schal...(tyvärr hittade hon ingen men kul hade vi ju! ;)) Började med Åhléns där man alltid hittar ngt/ngra snygga saker. Kan åxå knarka parfymer :D  Men hursomhelst så gick vi in på en väldans massa skoaffärer också  och de var där jag hittade dom....Drömskorna!! Sååååå snygga¨och otroligt häftiga! Villhavillha!!! har jag konstaterat! Bilder ser ni här nedan!

Såklart blev det oxå Mc donken glass med Kolasås! Ett måste verkligen!

Hoppas ni passar på å njuta av helgen lika mkt som jag ska;) Imårn ska jag va med emilia o becka,vi ska plugga SO (So prov på Tisdag-.-') och bara chilla galet:P

Pusspuss

/AW

 

Snygga va? Sorry för sämst bildkvalité men wihooo,ska köpa dom snart,lovar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0