Hetsig dag!

Hejsan på er alla!
Vill inte förstöra detta men hade som vanligt skrivit världens bästa å längsta inlägg sen så tas det bara bort!!! Asså fan va trött man kan bli på sån skit!
Kan köra på lite kort så det blir bra trots allt...
Hoppas ni haft en bra dag iaf,själv har min som rubriken säger varit sjuukt hetsig (men nice). Alla ni vet ju antagligen vid dehär laget att TH är o har varit i Sverige hela långa dan idag:D Dom va på NRJ med skönaste Knappen & Hakim imårse asweell:) Höll på å garva ihjäl mig där jag satt på engelskan å lyssnade. Vet att bla Martina varit vid Nrj idag...skulle fan hänkat men jaja....vad gör man inte för en dag i skolan lix..(sajk). Sjukt...vi åkte med lite hopp in till stan efter skoldan...........;)

Blev lite shopping för min del men inge TH....satt utanför Grand å deppa medans alla limosar rullade förbi. Skulle verkligen varit underbart å få se dom eller om vi vunnit lixom! Knappen å Hakim ringde upp den lyckliga idag i direkt sändning as usual;) Hon blev fett chockad såklart å TH bah:Hej vi är TH å du har vunnit en träff med oss ikv!

HAha! Fett sjukt om dom hade ringt där på engelskan å sagt att jag vunnit;) (keep on dreaming) Hade fan dött å börjat as garva/böla! Sån e jag:P

Men that was the BIG info of the dayy;)

Hörs senare darlings!

Pussen/AW

 

 

 

 

Dehär lyssnade jag på imårse;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0