Idol å fredagsmys(a)

Heeello!
Fredag ida och det känns som vanligt oerhört bra! Har haft en ganska tuff skolvecka (å tuffare kmr det bli) så det är verkligen skönt att mysa lite för en gångs skull;) Kollar på Idol just nu och har käkat så mkt gott att jag knappt kan stå upp hehe....
 Min dag: Dagen idag har varit ganska skön faktiskt. Började klockan fem över åtta (?) med musik då vi skriver låtar. Jag jobbar med Becka och Nanna. Vår låt heter typ On my on men det är nog inte helt bestämt. Sen hade vi Hemkunskap och gjorde Tomatsoppa och Super gott bröd! (Tack Annika och Anton..) Blev så jävla mätt...sen var det ju pankakor till lunch oxå hehe.
Vi hade Matte diagnos efter lunch och det gick väl inte bäst men absolut inte sämst heller,vi får se:) Sen så hade vi engelska och jag läste vidare i boken. Det går sakta men säkert framåt kan man säga!
 Efter plugget gick vi hem till Emilia en sväng å chilla:P Sen blev det middag med familjen å nu är Idol slut så jag får väl roa mig på ngt annat sätt..!
Hoppas ni får en fin fredag kväll underbara människor!

Puss<3
//AW

Bill Kaulitz nya frisyr!!! Tkr den är as fin! Vet att mina närmsta polare tkr tvärt om men jag gillar det!! Go Bill<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0