Jogging VS Tjockismat...?

Tjuu bloggen!
Whats up? haha,är på bra humör som ni märker...;)
 Idag har jag pluggat un peu med becka (franska-.-') sen så har jag bevisat att jag har MVG i HK....blev kaos då jag kokade snabbmakaroner....(?) höhö. Men sen har vi ätit mammas bullar och inte minst joggat ½ halv mil!!!!!!!! Hur ballt är inte det??;D Såg väl ut som fan när vi kom hem men skönt att ha det gjort inför cooper imårn-.-' Kommer inte gå bra men orka bry sig..vet ju redan att min kondis suuger! Ska förbättras!

Har precis ätit värsta tjockismiddagen:) Kött,Pommes o Beanaise!! Aww,sweet! Skönt att bara pressa i sig efter kraft ansträngningen....^^

Höres.

Kram/AW

 

Sweet,dock såg inte min tallrik ut riktigt såhär men nästan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0