Känner ni igen er?

HAHAHHA!
Blev bara såååååå jävla tvungen å lägga ut den här videon! Så jävla skön och srämmer sjukt bra!
Alltså: Bill o Tom sitter i en bil å imiterar er anti TH fans! Så jävla klockrent! Känner ni ingen er?







Översättning:
Tom: Dessutom såg jag en bild på dem och det var den där sångaren. Sångaren...
Bill: Sångaren är helt klart hemsk.
Tom: SÅ bög!
Bill: Som en tjej!
Tom: Jag menar, med den senaste frisyr hade han snören i ansiktet, smink och allt.
Bill: Och sedan sitt palmträd-hår!
Tom: Han såg redan ut som en tjej. Precis som en kvinna och nu behöver man uppfinna ett nytt ord för det, tror jag.
Bill: Bög.
Tom: Bög. Pinsam. Kvinna. Något mellan det. Jag kan inte ens definera det längre, patetiskt.
Bill: Och den knäppa idioten med sina dreadlocks. Han är en riktig liten asocial människa. Han har aldrig knullat i hela sitt liv..
Tom: Ja, han är klart den bäste! Definitivt aldrig knullat med någon och ifall han har det, kanske med en eller två 16 åringar. Inte mer. Och han fortsätter prata om kvinnor, om att vara en player.
Bill: Och de andra två som aldrig får säga något ändå...
Tom: Gregor och Günther eller nåt. De ser ut som idioter på den bilden.
Bill: [skrattar] Om det var jag som höll i den där flaskan, skulle jag ha slagit honom igen.  
Tom: Själv-överskattade idioter.
Tom: Jag har aldrig gillat tjejen i bandet men de blir värre för varje dag som går. De överträffar sig själva.
Bill: Fula.
Tom: Riktigt fula. Och de är så överskattade. De kan inte göra något och får miljoner för det!
Bill: De fyller bara sin plånböcker och de gör ingenting för det! De åker bara omkring med deras stora jävla bilar! Två stora jävla Ferraris.
Bill: Och den andra idioten. Vad heter han? Tom och hans bögiga bror. De är så asociala.
Tom: Och nu har de "häftiga" nya utseenden.
Bill: Häftiga.. De ser häftigare ut nu än tidigare och han ser bara ut som en bög.
Tom: Jävla bög! Det behöver du verkligen.
Bill: Det brukade vara helt okej men nu suger han verkligen.
Tom: Och i andra länder.
Bill: Ja, i andra länder. Ni är såååååååå häftiga, så "internationella", håll käften för fan! Nollor.
Tom: Och där har vi det igen! Pengar förändrar människor. Då man har pengar, förändras man.
Bill: Och sättet att se ut på!
Tom: Och vad som toppar allt är att de inte har någon stylist. De borde skaffa en. Sättet de springer omkring på, är bara...
Bill: Pinsamt.
Tom: Föreställ dig folk som beter sig sådär.
Bill: Bill. Jag skulle vilja slå in ansiktet på honom!  
Tom: Jag skulle vilja spotta på honom, spotta i hans fula ansikte.
Bill: Ja.
Tom: Och med smink, som en kille. Helt övermålad. Urlöjligt!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha jag känner faktiskt inte igen mig ! talat sanning och jävlar vilka ord! haha de va en jävligt skön vidioxxD

2009-12-17 @ 21:32:13
URL: http://www.sFlickor.bloggplatsen.se
Postat av: sand!

hahahahahahahahahah faaan älskar den förlåt men jag gör det haha men tycker synd om killarna<3<3

2010-06-25 @ 17:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0