Nervös ^^

SNACKA OM ATT JAG KOMMER VARA SKIT SPÄND HELA DAN PÅ MÅNDAG!!!!
Nu har jag anmält mig till universal för att kunna träffa Tokio Hotel tillsammans med Kenza.
Jag var nervös när jag klickade på "skicka" efter jag fyllt i motivering m.m., gissa hur jag kommer vara på måndag lixom :O
Nått som jag undrar över är hur ska jag kunna svara i telefon på måndag om jag går i skolan?, Tänk om det ringer under lektion och jag inte svarar...byter dem till en annan vinnare då eller!!?? :S
Men det är säkert väääldigt många som söker, så jag kanske inte ska bli för uppspelt över en sån sak...Men å andra sidan har jag lika stor chans som alla andra fans <3

Nu ska jag försöka få det ur tankarna, blev bara tvungen att skriva av min nervositet XD

Hörs Bomb Voyage
// Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0