Tack för igår! <3

Hallal!
Läget med er då?
Själv är det okej (förutom att jag vet att ja måste göra matte strax eftersom jag ligger efter-.-) Igårkväll blev det fett lyckat! Åt Tom Kha Gai soppa som förra året å bara myste!
Visade ngra as kul videos på YouTube som uppvärmning hehe;) Resten flöt på bra av sig självt. Vi somnade vid två ungefär när dom andra lyckatdes slita mig från datan...sen vaknade vi halv tolv nästa dag å åt glass till frukost(a) hahaha! Så typiskt oss?! Men gott vare!
Vi lämnade bästaste Anna vid tåget sen å de andra följde mig hem där vi gjorde some homeworks å chilla:P

Nu ska jag ta itu med matten annars får jag DAMP (intee kuul) så tjatja å ha det bra!
Pussar å kramar
/AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0