träningsverk i halsen!! :'(

Hur konstigt är inte det?
Bara på grund av att vi gjorde sit-ups igår på dansen, o ist för att hålla händerna bakom nacken för att stödja nacken så skulle man sträcka ut armarna som ett "V" rätt ut i luften, har jag alltså träningsverk i halsen/nacken :-S
Det är skitjobbigt!! Känns typ som när man har ont i halsen för att man är sjuk :( den känns alldeles svullen =/

Men nu ska vi sluta snacka om min dumma hals haha :P
Idag har jag som vanligt vatt i skolan, ganska soft dag, spec med tanke på att vi har flyttat tyskan på torsdagar så att vi har den från 12.25-12.55 ist för 16.00-16.39 :P

Men nu ska jag äta :P Sen iväg på dans igen (a) Streeeeeet <3<3<3

see u ")

// Ämmeh :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0