Vanlig skoldag-.-

Tjuu!
Allt bra med er? Själv mår jag mkt bättre änm igår kan jag iaf meddela haha;) Eftersom de flesta är sjuka nu så kan man alldrig svära på när eller om man kommer bli sjuk snart så vi får se men hoppas kan man ju alltid;) Idag så har jag haft en helt vanlig booring skoldag..Becka va sjuk ozzå så blev lite tomt utan hennes knäppa ideér! Hade Urtråååkiga ämnen idag oxå! Kan det bli mkt sämre?
Jaja men nu e jag hemma efter att ha vatt hos becka en snabbis med lite lääxor å sen så ringde vi till Bill å tom å sa grattis hehe;) As kul! Vi sjöng på svenska oxå! Undra va dom kommer tycka? ;) Började garva som fan men kul va det!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig första september....<3

Puss på er!
/AW


Lite bilder från konfan i Lördags!



Presentbord hehe;)

Fick dehär mysiga ljuset av Bittan hehe..;)

Klänningen:)


Kommentarer
Postat av: KONSTHOPPS carro<33

va fin du va på konfan! jag saknar dig über mkt och jag hoppas verkligen VERKLIGEN att vi ses snart!! ha det bäst pözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-03 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0