Varför?

Typ inget vill funka för mig just nu :O
Har suttit o gjort över 1000 videoinlägg, men ingen vill funka att få in på bloggen. Dessutom har vår blogg ocå blivit lite halv knäpp... Varför vill inget funka. jag ger mig, orkar inte försöka mer just nu, har inte tålamod för det.

Första dan i skolan efter att jag legat hemma i 2 dar. Och något nytt som stör mig ( gillar att störa mig på saker + att jag har lätt för det oxå ) är att på matsedeln står det så goda saker typ :
Thaigryta med kyckling, kokos, sweetchili,  ris. Vem blir inte sugen?
Men vad får vi då: jo härligt vanligt ris, kickling (sleimig) sås typ, med burk morötter o nåra andra mysko grönsaker :S
Snacka om att lura oss elever!!!
Idag fick vi :Färsbiff med potatis och grönpepparsås.
Med vanliga ord: biff med potatis och brunsås med nåra pepparkorn i ^^

Är skit trött, så borde fixa mig snart...

Hörs Bomb Voyage // Kramar becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0