Min dikt hihi ^^

Det känns som att jag är instägd i en mörk låda.



Instängd i lådan skriker jag ditt namn.



Instängd i lådan vill jag att du ska se mig.



Men du hör mig inte, och du ser mig inte.



Det är så svårt att få dig att förstå.



Det enda jag vill är att någon öppnar den mörka lådan och låter ljuset från ditt vackra léende skina på mig.






Hihi blev rätt nöjd ^^ men vet inte om jag ska ha med den där sista meningen med léendet, kanske stannar där vid "öppnar den mörka lådan" ... Hmm "/


// Emilia ♥


Kommentarer
Postat av: Alanstella

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2012-05-07 @ 08:14:38
URL: http://alanstella.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0