I´m a BIG BIG Girl

ääääntligen har jag hittat ett par leggins/strumpbyxor som är blåa!!!
Jag har letat överallt och ingen affär har ett par i riktigt blå färg ( typ som färgen på vår bakgrund i bloggen )

Men nu har jag hittat dem iaf, på åhlens ;P så nu ser jag ut som en av medlemarna i "blue man group" eller en smurf :D

NU ´kommer lite bilder, det e väl det roligaste med bloggar :P
nattinussan// bex <3


- nej vi är inte normala nämmiskor, för vi går inte runt i gummistövlar som alla andra "modemänniskor" som
tror att det är inne att se ut som skogsmulle :P

 

Kommentarer
Postat av: Tonja

fin bild i headern :D

2010-08-27 @ 13:34:25
URL: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0