läxa på nio sidor i SH -.-

Fy alltså, har typ aldrig läst någon tråkigare läxa .__.
Men nu är den i alla fall klar, skönt somm bara den! :D
Idag hade man sovmorgon, hade tänkt sova till kl. 9, fick man det? Nej. Först så vaknade jag av vana vid kl. 7, sen somnade jag om, men kl. 8 ringde någon jävla tant från Attendo care som jag sommarjobbade för i somras och frågade om mitt kortnummer, och när jag sa att jag inte visste vad det var och att mamma och pappa inte var hemma blev hon typ skitirriterad ... jävla kärring .__.
Så efter det kunde jag inte somna om, så det blev ju inte mycket till sovmorgon, hoppas att jag får sova ut i helgen istället (a)

Herrå <3

// Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0