"You think I'm pretty without any make-up"

fan vilket miffo väder!! helt plötsligt börjar det spö regna så man blir dyngsur och sen skiner solen...

Jag har iaf bestämt mig för att köpa ett kort på typ friskis eller ngt annat ställe där jag kna träna, har typ sämst kondition och jag har inte rört på mig på evigheterstid ;P

Så ska försöka börja med träningen så snart som möjligt, längtar till jag får svettas tsm med massa tanter och gubbar (y)

Ha det bra
// bex


skönaste komentaren på gympan idag när vi körde freespie:
*en kille i klassen ska kasta iväg freespien då en av killarna på planen ropar till hnm*
-Kör upp den hårt!








Kommentarer
Postat av: astrid

HAHAHHAHAHAH OMG VA BRA!!<3

2010-08-30 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0