Snart kommer Bexie (:

Igår var det julafton för dom som missat det (;
Hade en ganska mysig jul, men det blir liksom inte samma sak när man är hemma, eftersom vi alltid åker ner till Skåne eller Småland ... ): Hade liksom ingen julkjänsla nu ):
MEN
, jag hade i alla fall bästa rimmen i familjen d;

Louise (nagellacksblåsare):

Detta djur kommer göra dig gla
Men du kanske inte kommer använda den varje da
Den kan komma till användning när du använder dina lack
Och jag hoppas att jag får ett litet tack.

Pappa (passare)

Dessa saker kan vara lite vassa
Men jag tror ändå att de dig kommer att passa.

Mamma (tofflor):

Fluffiga, sköna och väldigt mjuka
Dessa kommer hålla dig borta från all sjuka.

Mamma (bok):

När du har tid över
Och du lite rast behöver
Ta då fram denna
Och känn dig som hemma.

Hahahhahah herrejävlar va bra! :D

Lite fler bilder från gårdagen som ja tog me min nya kamera (:


Hahha förstår inte hur han alltid lyckas bli så bra på bild ... *hosthost*

My little sister :D

Haha nu i vintertider är jag lite blek (;



Gårdagens outfit haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0