B-day :D

Shasha
Inte haft mycket tid att blogga då jag fyllt år och allt i helgen.
Firade först med Caroline i lördags, vi gick på bio, as mys var det, dock tycker jag att Avatar var ganska dålig, förväntade mig mycket mer efter alla positiva ord alltså, ajah mys va de iaf, tror inte jag och Caroline kan göra något utan att ha kul ^^
Sen på söndagen var jag typ i stinsen med mamma och elin, köpte tröja som ni såg tidigare ;) (kom först nu på att jag faktikt gjort ett inlägg i helgen haha)
Igår vare då min födelsedag alltså, sov till typ nio haha väcktes av massa messande xD
Vid fyra bowlade jag med Asta, bex, ämmeh och jenny, var as mys ;)
På kvällen blev de lite presenter, tårta och film (Y)
Jappjapp de va min helg, ida vare nationella gick bra i guess, klar först as usual, vad annars liksom? haha.
SOvmorgon imorrn iaf de e najs.
Hade
<3
//Annika


Jag och bex kör verkligen på de vackraste bilderna känner jag (Y) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0