Dienstag

Shuhu.
Tisdag dåra snart halva veckan slut, plus att jag slutar vid lunch på fredag. Ska till Norge då och kommer hem på onsdag, dagen innan konserten. Bloggandet under lovet kommer nog vara rätt dött för min del. Så mycket att göra, så lite tid.
Ida hade vi iaf SO prov. Gick bra bara att jag blandade ihop två grejjer och efterråt insåg att jag glömde svara på en grejj. Fuck, vill höja mig i några av SO ämnerna till mvg ._.
Ayah, ligger och drogar spellistan till TH konserten man vill ju kunna texterna någorlunda även om jag har en känsla av att jag inte kommer hinna sjunga med mycket. Vi har planer alltså, watchout alla som har ståplatser säger jag bara. Myckar någon med oss blire smäll på käften xD (är dock allvarlig hah, man vill inte mucka med någon som är 1.83, en aggresiv unge och Emma..som är som hon är.)
Mja men de var inte mycket mer att säga haha
hade bra
<3
//Annika


Just because I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0