Fika och så med tjejerna :)

hm.
Ja,
idag/igår då var jag och tjejerna i stinsen hela dagen och drack fanta lemon (eller åtminstonde jag gjorde det). Hehe,
lollo och michelle var jätte duktiga dánserskor btw:)
Ja,
jag har svullat nu ikväll så jag känner mig lite uppblåst minst sagt,....hm smart.
Ja hörni,har varit med tjejerna nu på kvällen också (dock bara två av som haha>)
och vi har S VB U L L A T då somsagt och kollat på melodifestvalen. Gp OLA och Salem i fuck you:) haha min humor:)
Mem iaff, Annika min fru/man fyllar år på måndag. Kul! Längtrar skoja men vi skaa bowla och det blir ju kul för henne:)
Ajaaaa.
Nu ska jag nog sova snart....................^^

Puss
//AW

 

godaste läsken? har du ngnn godarwe favorit:)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0