Glamourös middag..på en FREDAG

haha,
ja. Idag ska jag käka korv med bröd till middag HAHA. Alla andra i familjen (som kan ätaa) KÄKar då räkor ikväll..hhaa..så fail. Typiskt mig att ha spec mat. Iaff har det blivit det..typ "Jag kokar lite pasta!" eller "Fyfan..vill ha ngtt annat..flingor?"

Hehe..ja mycket intressant alltså. Vi går vidare. Dagen / morgonen började med: HAHA (länge sedan jag körde sån här "genomgång" alltså!)
Vi kom till skolan och lala hade musik först..mktt roligt:) Skrev/gjorde vidare på vår låt..alexandert hade våldtagit dsen så det lät förjävligt men vi fick lite hjälp av Niklas så nu..låter det ännu jävligare:)
Jag skojar inte haha,IG here we come? hm..apropå IG fick jag MITT FÖRSTA IG IDAG! Verkligen inget att skryta med men ni vet ju hur jag är..wild and crazy some times:) synd att ni alla inte känner lilla moi..många har nog fått lite fel uppfattning värkar det som..suck.
Ajaa,hemskunskapen iaff,gav oss crëpes med chokladsås och banan. Mktt gott men kanske lite mäktigt..hehe. Jag och rebecka gjorde hursomhelst de godaste med en godasgee chokladsåsen:) hehe,bäst:) Sirap wtv
haha,mkt intressant om man inte ville ha det kunde man fp räkcrêpes eller feta/soltorkade tomat crêpes. Mums.
Hehe,ja ni.
Vi hade matte efter den äckliga kebaben..heihi. Kul. Sen vare ingen engelska(a) haha. Jaoo.Kväll med girlsend<3

Puss

//AW

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0