Hehe..a start of somethong new..:)

Har tråkigt och gör en lista Emilia oxåå gjort:)^^ perfekt:)

Hihi,
då kör vi:)


(x) Är kär i någon..
(/) Cyklat utan händer-en hand iaff..;)
(x) Tycker att sommaren borde komma nu
(x) Hatat kärlek
(x) Har/haft converse
(x) Känt mig som ett as
( ) Älskar att gunga
(x) Gillar/gillat någon så att det gör ont
(x) Är höjdrädd-ibland..
(x) Gjort mig själv illa-inte fysiskt..bara psykiskt.
( ) Kysst mig själv i  en spehel-bara pussat.
(x) Hoppat från ett fönster-en gäststuga^^ haha
(x) Viskat i någons öra-haha,aa:)
( ) Hamnat på sjukhus-inte än sålänge..(peppar pappar ta i trä)
( ) Förlorat någon jag älskade 
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka-hihi
(x) Velat dö-mer eller mindre..
( ) Lyssnat på samma låt en hel natt
( ) Ätit godis istället för att gråta-vet iunte..
(x) Skrikit hora/bög till någon-syrran..
(x) Varit ordlös-haha
(x) Är kåt-haha,klart;)
( ) Hatar värme-nej tvärt om oftst..
(x) Har skrivit på någons arm.jaaaa
(x) Har dissat någon som har ringt/smsat dig.mm
(x) Har hatat någon som jag egentligen älskar-aa
(x) Har ångrat mig
(x) Varit svartsjuk
( ) Har hostat blod-nej inte än..(peppar peppar ta i trä)
(x) Hoppat omkring på stan-vet inte riktigt..haha
(x) Tycker om kladdkaka-vem gör inte det?
(x) Har ätit middag med någon jag tycker/tyckte om-ja rå:)
(x) Tror på det övernaturliga-aa typp:
(x) Har hatat mina föräldrar-trore......
(x) Ätit jättemycket och sedan spytt-mhmmm..inte bulimi..
(x) Har hatat min kropp och mitt utseende-aa
(/) Har spelat gitarr-no
(x) Skrattat åt mig själv-HAHA
(x) Sjunger i duschen-ibland..
(X) Skrikit mig hes av panik-konserten..
(/) Blivit strypt-njaa,av raymoind..
( ) Har sett någon dö-nope
(x) Har skakat av nervositet-för mpånga gånger:P
(X) Blivit slagen-beror på vad man menar med slagen..
(x) Har skrattat så jag gråtit-HAHHA,bästa som finss..
( ) Sprungit och gråtit-tror inte  hm det..kanske;S
(/) Fått för mig att jag är homo men kommit på att jag inte är det-haha,kanske låter cp men bi iaff..ngnn gång haha,ta INGET seriöst nu folk..länge sweddan
(x) Haft solen i ögonen med ett leende-tror det
( ) Slängt porslin i väggen-nope
( ) Hatat hela världen-vet inte:S:S
( ) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om-tror inte det haha hihi
( /) Tycker att pengar är viktigare än något annat-tror inte det hihi
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig-vem gör det lix?
(/) Drömmer ofta mardrömmar-hihi
(x) Skulle kunna dö för någon-dö var väl lite att ta i men mktt..hihi
(x) Har ett smeknamn-joråå
( /) Somnat på golvet-för länge sedan kanske..ingen aning haha;)
( det beror på vad man kallar kysst /) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
( ) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen
( ) Åkt buss genom halva Sverige
( ) Kastat mig framför ett fordon
(x) Älskat någon som inte vet om det-har hänt många gånger eller jag vet inte haha..
(x) Skrapat upp knäna-ngnn gång ibland..
(x) Tycker att krig är idiotiskt-joråå
(x) Tuggat på ett grässtrå-hihi aoop
( ) Varit nära döden-nope
( ) Hållit i en orm-klappat en..
( ) Varit så full att jag inte kunnat gå-nope
( ) Trott att jag varit odödlig-nej me/stogn det står det på armen..
( )Kastat min telefon i vattnet-nej.
( ) Vaknat av att jag gråter-vet inte..tror inte de hihiot..
( ) Känt mig som ett får-HAHA,fåret Shaun xD hihi,min humor
(x) Haft läppstift-typp påskkärnning och ngnn mewr -föräldrar och så--
(x)Gråtit i någons närrvario
(x) Älskar regn-ibvland ibland inte hihi..
(x) Önskar mig ett liv med en speciell person-jaaaa
( ) Har slagit till någon så att personen tappade andan-nej det hoppas jag verkligen inte hihi
( ) Har sprungit en kilometer utan uppehåll-vet inte:S:S
(x) Har en studsmatta hemma-är nog sönder nu HAHA!
( ) Har sett en film mer än tjugo gånger-nej.
( ) Gillar att städa-nejdu.
( ) Har varit lunarnörd-nej.
( hm kanske..) Har gråtit av lycka
( ) Kan över tre språk-inte flytande..
(x) Har bra självförtroende-njaa
( x) Tror att jorden går under snart-kanske..
(x) Tror på gud-ja
(x) Är en negativ jävel-ja rtyp
( ) Drömt att jag varit död-vet inte
(x) Har aldrig druckit öl-smakat lite..
(x) Har en fobi-fler..
(x) Trivs med min kropp-njaa
( ) Har ätit kattmat-ofyfan
(x) Är dålig på att säga nej-ja haha;);)
( ) Har någon gång känt dödslängtan-nej..
(x) Avskyr matte-aa
( ) Tycker om att spela piano-nej.
(x) Är en dagdrömmare-jaaaaaaaaaa
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen-nej
( ) Är vegetarian-det önskar min pappa^^
(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet-aa typ när man var liten..
(x) Hade gosedjur som liten-aa har fortfarande typ ibland..här erkänner vi^^
(x) Har förlorat en nära vän-aa
( ) Ska flytta så snabbt som möjligt-nej.
( ) Knaprar ofta alvedon-tack o lov inte.
( x) Skriver dikter eller andra texter-ja dikter var väl lite att ta i men skriver gärna:)
( ) Är emot abort
( ) Borstar aldrig håret-haha
( ) Har/haft tandställning
(x) Faller nästan alltid för fel personer-jadu
( x) Tycker om Britneys musik fastän du aldrig erkänner det-ibladn..
( ) Äter godis på skoltoaletterna-inte på skoltoaletternba..hihi
(x) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon
 -nästan vas domhelst:)

(x) Gillar muskler-ohja!
( ) Hatar mjölk-nejdå
( ) Har haft tungan i någons öra -haha,nej..
(x) Har cuttat mig i fingret på ett papper-haha,inte knullat det;)
( ) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan-nej.
( x) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet-aa typ!!
( ) Ser på family guy-nej jag har ett liv
( ) Har gått?-va?
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar-nej smarta
( ) Har snusat-nej usch!
( ) Har rökt-nej usch!
( ..........) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick x)-haha,aa alltid jaao haha
( x) Har dansat på scen-det skulle ni allt velat se va?:)
( ) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd-haha,aannika=?
( X) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta-aa
( x) Älskar någons leende-<3




hoppas ni vet vem som är bäst nu nu nu nu?^^<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0