Lördagg

Yoyoy. Blivit bättr på att uppdatera don't ya think (..don't get used to it haha)
Ajah lördag vare dåra, eller ja, nu ere ju sönda men liksom, ja..
Vaknade typ halv tolv, låg vid datan nån timme, sen åt jag frukost och tittade på film till tre då jag gjorde mig i ordning och drog till emma. Hon, jag och Carro drog till sollentuna centrum (efter att flitigt har väntat på bussen i 45 minuter ._.) Köpte katt mat, hårfärg och sushi (JAG HATAR SUSHI) chai latte såklart och annat nyttigt. Sedan bar det av hem till Emma igen, vi tittade på film som var brau sen drog jag hem, satt vid datan och nu har jag tittat på film igen hha. Känner att frdag och lördag bestått av filmer, här kommer en lite samanfattning av dem och lite kommentarer kring filmerna.


Första filmen jag såg igår med Caroline. Har ju sett den förut tillsammans med girlsen, den var bättre andra gången, mycket bättre, riktigt bra. Och vem kan inte hålla med om att Jared Leto är en riktig schnygging? Crush on him med. Haha kan inte kolla på en film utan att bli förälskad 8)


vi läser boken i svenskan, har knappt läst något, men filmen är en av de bästa, kanske till och med DEN bästa svenska film jag sett, riktigt bra var den även om den blev lite obehaglig emellanåt, dåligt slut dock. Blöh de ogillar vi menmen, schnygg kille här med, bad boys<3 xD


Såg den tillsammans med Frida hemma hos familjen broströms, bra film, men inte om man jämför med boken. Grät dock ihjäl mig haha, sån är jag =)


Filmen jag såg på dagen idag, riktigt fin film alltså, Johnny Depp, min favorit skådis har jag insett, så jävla grym är han, redan då, filmen är från 1990, kärlek.


Såg den hemma hos emma, soft film, fast fick inte se hela slutet..suck..


Här har vi honom igen, Johnny Depp, grymt snygg är han, åhåhå. MUMS. Bra film, irriterande slut, jappjapp, bästa huvudrollsinnehavaren:D

Finfina filmer abow, älska Johnny Depp abow, kärlek till den snubben, nu ska jag fördriva tiden sen sova.
Natti
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0