patetisk.se ._.

Shasha :P

Jag känner mig så jävla patetisk!!
Den här veckan slutar vi ju 12.10 varje dag, o så tänker man "fan vad skönt o sluta så tidigt!", men sen inser man att det finns ju inte ett skit o göra hemma!! :0

Haha den här dagen har varit fett fail asso, vaknade av att mamma o pappa bar in på deras säng i mitt rum -.- (deras rum ska renoveras om, så dom måste ställa sina saker nånstans ...), på matten gjorde typ madde alla uppgifter åt mig x) på musiken kom vi typ ingenvart o när jag kom hem sumpade jag värsta chansen (privat xP)

Aja, får hoppas på att morgondagen blir bättre :P tisdagar brukar faktiskt vara riktigt bra dagar om man bortser från att vi börjar med SO x)

Ha det bra!

// Ämmeh <3



HAHA (; bjuder på mig själv x')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0