sjukling ):

Hej alla friskisar ^^

Själv är jag sjuk, så jag sitter här hemma i mjukiskläder o lyssnar på Screamin' (a) LOVE!! ^^ <3<3

Idag är det endast 15 dagar kvar till konsert nr.1 (Tokio Hotel), 16 dagar kvar till konsert nr.2 (Tokio Hotel) o 21 dagar kvar till konsert nr.3 (30 seconds to mars) om det nu blir någon 30 seconds to mars-konsert för min del ... har inte snackat med mamma o pappa än, men jag hoppas att jag får ^^ (: det blir ju lite trevligt med 3 konserter på en vecka x)

Hoppas bara att jag är frisk imorn, ska ju till Romme då ju ... "/ Tänker fanimej åka hur sjuk jag än är mohaha x) ALVEDON HERE I COME!! ^^ (:


//Ämmeh (: <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0