Armani byxor haha^^

Vi såg min syrra idag (hon är 10 år snart) att hon hade väldigt stora byxor på sig..
Det visade sig vara mammas Armani byxor som hon hade snott av henne HAHA;) Omg asså! Ni skulle sett hur det såg ut^^
Haha,fail asso!
Men ganska kul dag ändå fast seeeeeg^^ Haha, var på promenad med rebecka imårse när solen sken och allt var härligt..FÖRUTOM DEN JÄVLA KYLAN SOM HÅLLER PÅ ATT TA KOL PÅ MIG!!!!!!!!!!
Uscha!
Sen blev det plugg och chill,var hos mormor sen där jag avslutade kvällen med min galna morbror haha (misstolka inte).
Hare bra fuckers (älskar att säga det,ta det inte personligt^^) så hörs vi och sen någon gång kommer årsresumén ut som skulle vart ute på nyår.....psst haha^^)

Puss o kram
//AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0