AVATAR

hejhej bloggen:)
Känner mig fett duktig just nu! Har bloggat mest på senaste tiden^^ Go me!
Aja,iaf idag ska jag plugga och på kvällen blir det Avatar hehe..hoppas den är bra då..Någon som sett den och har några kommentarer? Snälla skriv det i kommentar så vet jag^^
Har redan hört från bla Jenny och pappa att den e bra men det räcker inte hallå?^^
iaf..nu ska jag strax fixa mig och gå  till rebecka sen ngn gång^^
Ha det
//AW
  men asså sen kommer det efterlångtade GOD OR BAD tillbaka,woho! Vänta inte för länge bara och håll er uppdaterade!

 

Pusspuss

 


like it or not?^^


Kommentarer
Postat av: Elin w

galet bra film hörru! (men tänk på pocahontas under hela filmen du kommer märka likheter...... hahahhaha)

2010-01-24 @ 12:08:25
URL: http://everydays.blogg.se/
Postat av: Anonym

gryyyyymt coool film som måste ses i 3D! :D

2010-01-24 @ 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0