Dagen avklarad..

..eller ja,iaf skoldagen! Haha,min skoldag var....inte speciellt bra haha! Vad hade man förväntat sig?
Men iaf,började med att våra nya handledare presenterade sig. Bara en tidsfråga innan dom oxå slutar eller dissar oss som resten av våra handledare gjort(y).
Haha,iaf,dagen fortsatte med årets första lektion:MATTE! Kan ni gissa hur jag kände mig då haha? EFTER,HAHA,ligger typ 70 kapitel efter alla andra och så har vi diagnos på det nästa vecka clever clever!
Brabra,iaf efter det var det biologi/teknik. Kanske låter som en konstig kombination men orkar inte förklara. Var iaf teknik kan man säga och vi fortsatte skriva våra uppsattser om framtidens teknik..-.-'
uscha! Vet att ni skiter fullständigt i detta menmen,har bara lust att skriva nu:)
Sen vare lunch och hål. Inga kommentarer. Efter lunch svenska sen so och sen hade vi andra freaks C tyska dårå men vi såg på en sjukt bra film så what ever?
Hare bra snyggingar..ska chilla nu/plugga matte?:S

Pusspuss
//AW


Visst e han fin min hunny bunny?<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0