Dumma astrid :( ^^

Shoho alla ni som inte har vatt ute o frusit fötterna av er idag på grund av att ni hade Converse i -10 grader ...

Det var nämligen så här, att jag har haft huuuuur tråkigt som helst idag, o sen föreslog Bex att jag kunde följa med o kolla på hennes o Astas badmintonträning, så jag ba whatever, har ändå inget roligare för mig xD plus att jag ville träffa nån annan än min familj en dag som denna ^^

Så gick jag hem till Bex lite innan 4, o precis innan vi ska gå till busshållplatsen, så får Bex ett mess från Asta som skriver att hon bara kan åka dit men inte hem pga att hennes bussremsa inte räcker till ._. Så när dom har varit på sin träning o jag kollat på o lyssnat på musik så fick GÅ hem .__. typ aslångt (enligt mig ^^)
Så när jag kom hem så trodde jag nästan att mina tår hade trillat av :( men det hade dom som tur var inte haha xD

Hoppas ni har haft en mindre förfrusen dag ^^

// Ämmeh <3




Haha typ såhär såg nog jag ut idag xD

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHA,förlåt gmn;)<3

2010-01-11 @ 20:35:27
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0