Godmorgon..

..eller vad man ska säga HAHA;)

JAg ska göra matte idag men det har bara inte blivit av kan man säga..
Jag kommer alltid på ursäkter och försöker göra vad som helst för att hitta på något annat haha..
Men ni tror väl inte jag gör Matte frivilligt haha? Jag ligger sjukt mycket efter och tror jag borde ta handen ur handsken och köra igång..kan ta tid jag vet men what ever? Jag kör mitt tempo och försöker njuta så mycket jag kan av lovet som är kvar..kan gå bra kan gå dåligt..vi får se..

Men nu hörni ska ni inte gråta över att jag lägger ned detta blogginlägg..
Ska försöka uppdatera min årsresumé när jag får den möjligheten haha^^

Ses senare pussys^^

//AW




haha..nice huh? tagit med min nya kamera:)















Kommentarer
Postat av: kajsa :)

frågestund på bloggen :P

2010-01-06 @ 16:45:26
URL: http://lindbergkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0