jag är desperat..

..efter en man i fågeldräckt:)
Det är helt okej enligt mig..
jag menar. man har väl inte dött bara för ens käraste går omkring i fågeldräckt och ser ut som en transa HAHA,och dåp menar jag inte georg annika;)
Ja iaff..min dag har varit fitta..börjar känna mig förkyld och skämde ut mig flera gånger..so what? kanske ni tänker men det var ändå fett pinsamt..hihi!
Gjorde tyskan fick vg- är ändå fett stolt(y) gjorde matten och det gick väl rätt bra det med...........^^
Aja,stört mkt folk som varit på öppethus ikväll känns det som:S haha,annika iaf!

snyggt..har ja..nu vet jag inte vad jag skulle skriva längre..:S
Ha det så bra så länge fuckers:)

Pusspuss
//AW


Jag har hål i byxan btww!



MA SEXY BITCH!


ja hörni..vad ska det bli av denhär mannen? En redig karl(a)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0