lite om mig haha xD

Namn: Emilia :)
Kallas för: Ehm ... typ Ämmeh, Löken HAHA xD
Stjärntecken: Fisk :P
Höger eller vänsterhänt: höger ofc :P

Piercingar: Ett i varje öra ^^
Tatueringar: Näpp :P
Längd: Hmm ... typ 1.61? ^^
Hårfärg: Rött :)
Fräknar: Nein :)

Motto: Hmm ... Ett gott skratt förlänger livet? xD
Önskar du att du bodde någon annanstans? Njaa inte precis ^^
Tycker du att du är attraktiv? Absolut!! :D haha not xD
Dricker du? Näpp, and I´m proud of myself :P
Röker du? Nej :)

Vilket schampo använder du? Hmm ... Ingen aning om vad det heter faktiskt ... Nått L'oréal eller nått tror jag xD
Vilken parfym använder du? Escada :P

Vad är du rädd för?
Paddor o grodor O.o
Gillar du att tvätta? Nejj? :0
Gillar du berg- och dalbanor? Joodåå :D Aerosmith på Disneyland i Paris!! :D

Senaste…
Filmen du hyrde? Haha typ 17 Again? xD
Filmen du köpte? Öööö ... Köper typ aldrig filmer ^^
Låten du hörde: Hmm ... typ 21 Guns tror jag (a) <3
Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg :-S
Personen du ringde? Pappa haha xD
Personen som ringde dig: Tove :P <3

Tv-program du såg: Hmm ... typ länge sen jag kolla på TV :-S kmr inte ihåg ^^
Person du tänkte på: Viss person ^^
Sak att göra: huh? :-S

Favorit....
Sport: Daaaans :D
Dryck: Fanta Lemon (a)
Kläder: Svarta jeans o lila långärmad tröja :'D
Film: Just like heaven :) <3
Bil: ehm ... jaadu ... är ju så HIMLA intresserad av bilar xD
Serie: Scrubs HAHA xD <3

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
mh tyyp ... <3
Gråtit över en flicka? Kompis
Ljugit för någon? Nej. Haha jodå ;P
Varit i slagsmål? nää :)
Träffat någon från internet IRL? Nää... men hoppas på att få träffa Sand snart! <3

Antal…
Gånger du varit kär? På riktigt ... 1 <3
Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte ^^
Hjärtan brustet på grund av dig? Haha ingen aning :-S ingen hoppas jag ^^
Tjejer du kysst? 15. HAHA nejdå ingen xD
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Alla kompisar som jag har nu? haha ^^ <3<3<3<3

Senaste…
Boken du läste? Ondskan på svenskan -.-
Personen du fick e-mail av? Mig själv HAHA xD patetiskt? xD
Personen du fick brev av? Räknas tidning? Iaf fick jag FRIDA-tidningen idag :P
Personen du fick sms av? Sand <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår tror jag ^^
Saken du köpte? kladdkaka o chocklad HAHA (a) <3

Vad har du gjort idag? Haft en bra dag (a)
Brukar du svära mycket? jo ... xD
När stiger du upp på morgonen? kvart i 7 typ -.-
Vad har du på dig? Blå leggins, svart kjol, rosa T-shirt, svart kofta, vit rosett i håret :)
Vad ska du göra ikväll? sitta här ... o förhoppningsvis få Spotify (a) :)
Vad är du allergisk mot?
inget ... men är typ överkänslig mot getingstick -.-
Var har du ont? Ingenstans :P

Använder du hårspray? ibland haha ^^
Kan du stå på händer? mot vägg (a)
Håkan Hellström eller The Ark? THE ARK!! HAHAH xD
Salt eller socker? socker xP
Gillar du ketchup? jaaao :)

Är du glad nu
? mjaaa ... sur är jag inte iaf ^^
Var du glad igår? Jaa :P
Vad dansar du till? Haha det som mina danslärare väljer ut xP
Stockholm är… ? huvudstaden i Sverige xD
Göteborg är… ? En annan stad i Sverige xD
Kan du sjunga?
Haha dom säger det, ja ;P
Spaghetti eller makaroner? meror på till vad ^^
Land du vill besöka? Hmm ... vill till USA, vette fan om det är ett land, men skit it, vill dit, o det är huvudsaken xD <3





Kommentarer
Postat av: Jonna

kommer sakna dej med... ni har också en jättesöt blogg! =D <3<3

2010-01-20 @ 16:45:47
URL: http://jtiptop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0