LyX :D

Men tjenna människor.
Så idag vare chillda som varje månda. Slutade tolv hade engelska A vid tre..tog mig en tur till centrum därimellan, konstig som jag är kan jag typ bara handla då jag går ensam ._., köpte ett par jeans, handskar och lite småsaker ASSUM
Sedan kom jag hem efter engelska A och har gjort nada sen bestämde jag mig för att ta mig en liten spa kväll, as najs, har nog stadens renaste hår nu i alla fal haha här ska ni få se vad jag annvänt idag:




OKEJ så först ut hade vi TreSemmé, skit bra hårproduktserie! Bild två och tre, silver schampo/balsam, marknadens bästa ska de va haha (julklappar) älskar det blå glittriga schampoot..doch är mitt balsam lila inte vitt..hitta ingen bild..
Sen har vi hårinpackning från björn axen, kan inte annat att rekomendera, den människan vet vad han gör!
Sen en traditionell ansiktsmask såklart!
Efter det lite rengörande för ansiktet, hela serien är extra för tjejer, finns på apoteket..har de två längst till höger (inte burken) och den längst till vänster (Y)
Sist ut den bästa salvan som finns om du har problem med torr hud precis som jag. Har testat så mycke salvor men denna är verkligen att rekomendera! :D 

Hahah lite fina tips här
hare gött
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0