Mitt 2009,årsresumé!<3

Hej på er tjockisar!
Håller på att fixa denna enorma årsresumé för er skull nu! Okej,kanske inte..men en liten del till mig kanske också^^:)
Jaja,året har gått sjukt fort och varit sjukt kul och givande så jag hoppas att ni kan ta del av mina händelser och njuta av dom lika mycket som jag då^^ Varsågoda:

Januari:
Denna månad hände inte så mycket eller jo,väldigt mycket:) Jag började skriva FF^^

Vi hade nyår då med wimans för det första som jag har en bild ifrån haha:) Sen var vi hos Bauers/Nordins på liten pepparkaksbaks middag haha!^^

Jag tog massa egobilder och levde loppan! Vi var hos kusinerna på middag (wow) och jag kollade på Marias(storkusins) vackra målningar!  Jag opererade tanden också vilket jag var fett nervös för men det gick bra:)^^

Vi flummade oss mer (jag och mina kompisar!)


(Haha,kommer typ bli dödad nu?;))

Pepparkaksbak hos Bauers/Nordins på Furulund 09!



haha,min fina kusin har målat denna fina tavla;)^^:O:P:)



HAHA,fyfan vilken ful bild HAHA! Usch men jag var faktiskt ny opererad!


ajaj..tandlös praktiskt taget med massa tussar i munnen^^

Februari:

Usch,ja! En jobbig månad vad jag minns..^^ Vi fick sportlov,startade bloggen (iofs!) och så^^ Var hos Anna någon kväll och köpte tonviss med godis,Åkte till Kungsberget och myste. Hade tjejmiddag/fest hos Annika vilket givetvis var kul! Jag städade mitt rum fint och Rebecka blev av med sitt lås HAHA! Vi var både hos Wimans på besök och hos Mormor en snabbis också^^ Emilia klippte lugg:) Enjoy: <3





Godis<3..den kvällen blev man mätt:)^^



Strike:)^^



Festfest^^:)




Söta flickor på bussen påväg från kungsberget tror jag:)




Fintfint^^



Mitt rum var fint för en gångs skull..^^



-"-



Beckas skåp blev våldtaget haha;)



HAHA,fail^^:):):):)



Jag och syster apar oss hos mormor i Februari^^


Mamma med broder haha^^



Emilia fin och nyklippt:)

Mars:

Ja,vad hände i Mars?

Emilia fyllde 15 år och det firade hon med "kändisfest" då jag var Petra mede bla..(det var schlager tema^^)
Vi tjejer myste i vårsolen och hade kul,jag tog massa egobilder och lagade mat själv med lyckat resultat..ja relativt iaf:)

 

Jag och Rebecka gick fortfarande på teater HAHA,

 


En av mina många egobilder haha,inte så bra men iaf;)



Rebecka i vikinga hjälm..helt normalt om man går på teater..;)^^



.....



Petra Medé eller Astrid? Hmmmmm?? Svårt att säga^^



En glad emilia"Tomthedon" på sin födelsedag som 15 åring^^




Min "goda" lunch hehe..^^


-"-



Becka myser i vårsolen;)<3



Tre snygga tjejer i vårsolen;) Grymt;)

April:
April April din dumma sill,var ett uttryck man använde sig av kan man säga;) Vädret blev finare och blommorna började komma upp,Jag och rebecka sprang fortfarande HAHA,jag träffade vännerna,mamma klippte sig,vi var på landet och åt påsklunch,jag tog måååånga egobilder (mitt liv typ..?),Bea hade sin födelsedagsfest och jag var med Anna. Fjortis VS Emo the movie spelades in^^;)
Enjoy:


Det var fint väder och här ser ni en fin solnedgång^^;)





Små krokusar tittar upp ur marken vid den här tiden på året^^ Bilden är tagen hemma hos Emilia i hennes rabatt då^^;)



Vi joggade till slottet varje dag nästan haha^^ nej kanske inte riktigt men nästan;)



Fina flickor i jobbing skrud^^ haha,nejdå men iaf:)


Haha,två apor^^ på en av våra mysiga kvällar,tjejkvällar om jag får be!:)



Haha,Annika dampar sig;)<3



Haha,mumsigt påskbord eller what? på landet:) då förstås:) hihi;



HAha,Bittan,pappas moser apar sig somvanligt:)



Haha,mammas nya frisyr^^ Hon ser lite trött ut btw;)<3



haha,ja ni ser ju hur fint det blev:)<3



Haha,jag goes ego again:)



Ja..u name it^^



haha,beas lilla party^^ Pyamas party var det alltså^^



Fint va? Minnen haha^^



Haha,nu kommer jag typ dö om hon ser det här haha,hon sover den gullungen(a)<3



haha,fjortis vs emo^^



haha,fjortis vs emo^^



Haha,känner ni igen mig? med lite mer smink bara^^



Makeup fuck the way;) haha


Maj:

Ego bilder,sommar känslor,Prao på mammas jobb sjukhuset, Berlin med Becka var väl stora händelsen antar jag;) HAha,
vi träffade Bill som vaxdocka;), vi köpte Fashion agains aids tröjorna med TH:s design:),Ja,sommaren var nära:) Och bea fyllde 9 btw^^

Nu blir det inte så många bilder för denna månad eftersom jag har så många;)
Enjoy: anyway;)




Haha,mina egobilder blir bara fler och fler:)<3 fail



.....



Brandenbourge tour i Berlin 09<3:)



Haha,jag och Rebecka är mäktiga;)

 

Juni:

Ja,det blev Juni också och sommaren glödde för våra ansikten:)  Ebo bilder var bara för namnet av ^

Jag testade student hattar,var på studentskiva:)








Vi slutade skolan,grillade Marshmallows i hagaparken:),Firade midsommar på landet:):)

Vi åkte moppe hos cella,Jag var på Gotland med rebecka en underbar vecka,vi badade också och

hade det bara mysigt:)



Ego bild nr1;)



Ego bild nr2^^



Jag älskade att prova studenthattar i denna tid eftersom alla tog studenten nu och drömde själv att stå som student en dag^^ Student<3



haha..arg student.se^^



Haha,vi grillade mashmallows på den misslyckade klassens dag;)<3



-"-



Fina systrar i gröngräset på midsommar 09



Fina flickors fötter 09^^



Flygplanet till gotland 09 i Juni^



Fin solnedgång på Gotland 09

Juli:

I Juli hände det massor av saker också haha;)

Om vi börjar med dom klassiska ego bilderna fortsätter vi med Smögen där jag var några dagar med Caroline:) Skit mysigt, Det blev några dagar i Mången sen också och på Högbo bruks hotell där vi var på spa bla..
Några busiga och lata dagar på landet med Anna Bauer och sen chillade vi med kusinerna också:)





Min och Carolines välbäddade sängar i smögen (min är den med sovsäcken självklart;))



Caroline är glad på smögen 09^^:)



Mången var vackert men lite off karnske..^^





Mitt ute i vildmarken^^ lixom^^



Anna apar sig framför min spegel^^



Min glada farbror posar^^;)



Likaså min kusin..^^

Augusti:

I Augusti hände det väldigt mycket saker igentligen^^ Känns det som iaf^^;)

Jag testade Redbull hemma hos Annika, Emilia färgade håret rött^^, vi var en snabbis på furulund^^,Vi var onyttiga,Jag konfirmerade mig och var på konfaläger naturligtvis som var the big deal i guess^^ ^^

Det var iofs det som hände den månaden haha^^ Juste,vi började nian oxå,stort steg in i framtiden!!

Enjoy:



Redbull..numera en favorit eller..kanske inte haha^^



mmmm..mumma..eller iaf om man hat bort osten haha^^ Ebbas hamburgare på furulund 09^^


Nu är det s¨å att eftersom min mobil pajat så får ni bara bilder från slutet av december nu:(  lite bilder i övrigt också om jag hittar..hemskt ledsen men sånt är livet:S!

September:

Ja iallfall..september..vad hände då?

Setptemberfesten hade vi ju förtsås tillsammans med Emilia,Renecka,Anna och jag. Annika var inte med men nästa år så(y) eller iår haha!

sen var det ju Tvilligarna Kauiltz födelsedag som vi firade(a)

Gustav fyllde år..

TH:s nya singel kom ut..haha kollar i almäneackan..

och så slutligen en hemsk friluftsdag på vallen:S huaA!


<3  grattis..tvillingarna blev 20 år gammla!



söta gustav blev stor,eller större snarare^^

Oktober:

En speciell månad..nejdå men DEt var HAlloween,Humanoid släpptes (det som vi väntat på hela året)

Vi var på helgläger på Björkögården,sprang coopertestet och svettades^^


<3<3

November:

Jag blev 15! det var väl the BIG moment men annars så..var det EMA 2009 i Berlin då TH vann och så. Jag var jätte sjuk-.- typ svininfluensan:S

 



15 åringen:)<3



här hölls årets eller snarare förra årets EMA,ser inte så himla glamouröst ut men det var det vill jag lova! Riktigt jävla glamouröst!<3

December:

Jul,nyår,jullov,vänner,kul lalalalallala lala!

SÅ såg mitt december ut! Vill ni ha lite bilder från efet jul?

VArsågoda:

 



Annikas julgran<3



Mina fina vänner<3



Fint julkort skulle dethär bli va?^^ är fett nöjd med bilden utom sladden som hänger ivägen..;)



Vi gjorde mat den dagen..HAHA,ja vad ska man säga? bättre än julmaten?^^



SÅDÄR JA!
HAHA,phuu! orkar inte mer nu men nu vet ni ungefär vad jag haft för mig detta år! Äntligen kan jag lämna detta bakom mig och blicka framåt istället!
Tack och lov för att det bara är nyår en gång om året!!:)<3

Ha ett fint år nu folks<3

//AW






































 

 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0