mjemje

sova? nej varför det? näst sista uppesittarnatten juh (eller inte....)
Ajaah idag (igår) var jag på bio med bästaste beatrice, filmen var lite wierd men heath ledger var med så de gjorde inget ^^ de var mys och måste göras om!
Idag ska jag chilla. kanske hittar någon vänlig människa som vill umgås med mig? om jag vaknar innan tre vill säga men efterssom mammsen och pappsen e hemma för en gångs skull är risken stor för det. de kommer väcka mig vid elva jag lovar .___.
Skönt att de inte e skola för oss på månda utan först börjar på tisda :D suckers som redan börjat haha.
Mjeeeeeeeees.
Gej har inget att skriva...ska in på min BDB i guess (BTGG @bdb för alla er som jag vet undrar extremt mycket!)
nighty
<3
//Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0