mupp

Tjenamojsen!
Ett tag sedan jag uppdaterade så här är min helg:
Fredag - Hmm..jag var typ hemma ensam med mammsen och pappsen (hemskt ._.) fotade lite åt pizza typ wih.
Lörda - Skrev engelska uppsats till engelska A (min andra. Första försöket blev för personligt hah) Släkt kom hit för att fira syrrans B-day, helt okej fick min födelsedagspresent i förtid (lite smått från the body shop :D) Men de var faktiskt helt ok trotts allt.
Söndag - Gick upp vid 2, läste bok till sju, åt, läste klart bok, skrev läslogg gick in på datan..HAHA kul ._. men e klar med svenskan i alla fall, duktiga jag.
Japp japp otroligt spännande.
Skola ida då woh. Slutar 12, engelska A vid tre på rudbeck suck.
Ska till centrum tror jag (i min ensamhet hahah)
Mmmmjes, hade bra
<3
//Annika


Från i fredags wii

Kommentarer
Postat av: Aleksanderana

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-05-13 @ 09:13:59
URL: http://aleksanderana.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0