sjunde januari tjugohundratio

Tjena folkens!
Har inte uppdaterat så mycket men här har nit ett inlägg iaf.
Igår träffade jag några från konfan, även en som kommit upp från skåne på besök, skit trevligt vare ;)
Skulle kanske träffa dem idag med men vaknade sent så drog till Caroline iställer som var ensam hemma.
Vi hade det mys som vi alltid har. Tittade på the proposal, as najs film btw!
Sedan drog jag iväg till simmhallen där vi skulle simma istället för att ha träning ute i kylan. Det är nämligen farligt att träna om de e kallare än -10
Jag kunde dock inte simma då min hud inte tål klor och sånt speciellt bra, extra jobbigt är det på vintern så skippade det. Om vi ska simma igen ska jag in på gymmet istället hah.
Nu ligger jag typ ba o chillar. Har tråk ^^
På lörda ska jag iaf på bio med Beatrice, ser fram emot det stört mycket då vi inte setts på länge, wonderful! Tyvr har hon redan sett avatar så de får bli någon annan i guess ;)
Lyssnar på Jesse Mccartney som jag drogar för tillfället. Hans skiva departure, från 2008, är fet med bra abu!
Hah japp ska skriva lite på en ny ff eller någon av de två gammla ;)
C ya later ;)
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0