TH genom tiderna..

tänkte på hur TH:s utvecklign gått..detta är faktiskt även lite intressant för er icke TH älskare..Se bara:



Mini TH bildas..eller förlåt mig..devilish;) TYp 2005 eller förlåt om jag mistar mig..kan vara tidigARRE oxå;)









Såhär låt det då...........



Tokio Hotel startas 2005 ochg ser då ut såhär..;)




Tokio Hotel i FRankrike på deras nationaldag (frankrikes) hehe..2006 och kärlek till bills hår<3<3



HAHA,vad dumt att det står Echo awards 2006 när jaG sökte på bilder från 2007-.-' ajaa. de såg typ likadana ut fast bill hade längre hår 2007,synd,saknar det gammla:/



killarna utvecklas enormt lagom till 2008..detta ör med andra ord deras storhets år enligt mig..eller kasnek 2007?..



hmmmmm..haha ja 2009 säger ju sitt.eller åtminstonde början av 2009..ni swr själva nedan vem som är vem och den stora förändringen..ja vad tkr ni= hiss eller diss?^^



haha,och vi avslutar med en inte så bra bild när Bill har tuppkam iaf;) oxå 2009 och här har nni en låt då såklart:







Pain of love - Tokio Hotel 2009

Jag hoppas ni hör ngn skillnad..! och nu till dagens / kvällens fråga..Vilken bild/årstid(årsperiod) tyckte ni vcar bäst? Ngn favorit i bandet?:)


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha devilish skapades typ 2001 xD <33

2010-01-27 @ 23:00:58
Postat av: Malin B

Diss för deras ändrade frisyrer o dee! :P

2010-01-28 @ 02:01:58
URL: http://backsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0