börjar inse hur jävla mycket ni betyder ♥

Alltså det är helt otroligt hur man kan älska ett band så mycket!
Hur kan det vara möjligt liksom? Just nu så börjar jag gråta när jag kollar på videon här nedanför, när dom börjar spela upp en låt från live-skivan som kommer ut på onsdag, och jag håller på att längta byxorna av mig!

Och hur kan ett tvillingpar, så extremt olika till utséendet, vara det snyggaste man någonsin sett? Tom med sina svarta cornrows, oversize rutig skjorta, oversizebyxor och solbrillor, och Bill med Gud vet vad för olika kläder, men han passar ju för fan i A L L T! Jag tänkte på det förut. Bill ändrar ju stil lika ofta som vi andra dödliga borstar tänderna, och varje gång man hör något nytt rykte så tänker man alltid "NEJ! Det kommer förstöra hela hans image, fyfan vad fult det kommer vara!" men när man har sett två bilder så kommer jag alltid på mig själv med att tänka "Det var ju fan riktigt snyggt!". Hur kan dom få till det så att dom alltid ser så jävla bra ut?!
Även om man inte tänker på det så har ju faktiskt Tom också bytt stil, förut var det ju dreadlocks, keps som han matchade med en O V E R S I Z E tröja och skor och baggy-byxor, men sen han bytte frisyr så har ju han också bytt stil, och han passar så sjukt bra i det!! Och jag har ingen jävla aning om varför jag snackar om deras stilar, för det var hela bandet jag ville snacka om x) Aja, Tokio Hotel, tack för att ni finns, ni lyser upp min dag på alla sätt och vis, och jag hoppas att jag kommer att befinna mig väldigt nära er någon dag (':

T.A.C.K ♥






LIEBE!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe du har rätt om Bill & Tom :D Dom passar i



A-L-L-T ^^, hehe hittade din blogg när jag sökte på Bill Kaulitz septum på google xD :D <3

2010-08-07 @ 15:47:25
URL: http://billlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0