tjenare tjenare

Nu är det så att jag har extremt lite saker att skriva om, det är därför det blir så lite uppdatering på denna blogg ... Inte för att det är en kotte som läser den, vette fan hur man ska fixa läsare alltså :S x)

Men ja, idag kom Asten Pasten Plutten hem, så vi satt hemma hos mig och käkade godis och kollade på New Moon :P Hon har inte sett Eclipse, thaha jag kan gärna se den igen x) Tredje gången fan, omg jag börjar bli Twilight-fan :S x)

Nä, nu ska jag inte sitta här och snacka strunt, det är väl därför ingen läsen denna blogg x)

Wellwell, hörs o ses <3

// Emilia <3


Jepp, as you may see så har Bill skaffat septum piercing ... Vet inte om jag ska hissa elle dissa det alltså ... xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0