en blå himmel med en gul prick i mitten (:

Jaa så som rubriken lyder har himlen sett ut idag. Varmt och skönt och jag har tillsammans med en liten Astrid tillbringat dagen mestadels utomhus. WE *löv* THE SUN!! :D

Imorgon kanske jag ska till skolan och vara med på elevrådets dag, då alla i 6:an, 7:an, 8:an och 9:an kommer att samlas på skolans fotbollsplan och vid tennisbanorna för att leka lekar. Ni hör ju själva hur extreeeemt roligt detta låter, men vi får se om jag går, det beror på om Ebba ska vara med eller inte, vill liksom inte vara den enda nian på plats i mitt lag (;

Om jag inte går så kommer väl dagen spenderas i solen (?) med Astrid, låter lite mer lockande skulle jag vilja säga, men vad gör man inte för att få leka med skolans alla elever? (;

Nu ska jag snart gå upp och smeta på lite brun utan sol så att man blir brun till balen som kommer äga rum om exakt en vecka. Vill ju inte se ut som en blekfis (;

Adjö mina kära vänner, får se om jag lägger in något inlägg här imorn, annars får ni ha en så bra torsdag det går utan att veta vad jag har haft för mig (:

Pusspuss, ses och hörs <3

// Emilia <3


Jaani, i brist på bilder för ni en random suddig bild på mina ögon, mycket vackert x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0