17 mars 2010

Tjänare folkens!
Idag var en..annorlunda dag. tänker inte gå in på detaljer men mycket skola blev det inte (a)
Ajah, istället för att göra läxor då jag kom hem glutta jag på tv å satt vid datorn. Jag skjuter upp allt hela tiden. Bygger upp ett hav av läxor för att sedan skita  hälften och göra resten halvdant. Det är verkligen ingen bra plan. Jag är bara så himla skoltrött just nu asså. Usch. Jag vill ha sommarlov. Men det känns som om jag har så himla mycket att hinna med under lovet att det kommer ta slut för snabbt. Ska definitivt inte sitta hemma vid datan en enda dag detta sommarlov. Slöseri med viktig tid.
Har i alla fall nyss vart på träning vilket var najs. Vi ska tydligen få en ny tränare..något hände med den gammla fattade inte riktigt vad. Vet inte hur jag känner inför en ny tränare, då det är en kompis till raj, som är tränare för det svarta laget. Hoppas inte Raj har för mycket inflytande på honom för jag vill inte ha en Raj JR som tränare. Gillar inte snubben bara. Då slutar jag nog rätt fort ._.
Ajah vi får väll se imorn, då den nya snubben ska träna oss ;)
Har inte mycket mer att skriva. Tänkte gymma med fridisen imorn men hon var inte i skolan idag och jag har insett att jag måste ta tag i alla mina läxor så ska försöka att göra en liten ansträngning innan träningen imorn. Annars är hela helgen förstörd..
Hade gött
<3
//Annika


Två veckor sedan </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0