Eyyo

Hej people. Länge sedan jag skrev nu men har så fullt upp. Massa plug, vara med vänner, sitta barnvakt och trääna..aja här kommer en uppdatering över mina senaste tre dagar.
Fredag: Var inte i skolan denna dag. Spenderade första delen hos plastikkirurgerna för att kolla med mitt knä jag oppererade. Ska operera igen efter höstlovet KUL.. ._. Sen var jag på mammas jobb ett tag, pluggade lite och skrev lite. Efter det hade jag intagningsprov i engelska på Kungsholmens gymnasium, mitt andra hans val. Tror inte jag kommer in där, på grund av massa saker, menmen provet gick bra hursomhelst ;) Fredag kväll spenderades med bästa lllasyrran och Lisa. Vi sprang typ till ica för att köpa godis innan de stängde, underbart. Min kondis alltså bäst :D Kvällen var kul och lyckad anyways.
Lördag: Sov typ under dagen gjorde inget i princip var fett trött. På kvällen satt jag och lillen barnvakt åt två ungar borti gatan, vi tittade på melodifestivalen och annat. Inte rätt människa som van, hejade på Salem, men men att den bästa låten inte vinner gör det hela till melodifestivalen juh haha.
Söndag: IDag har jag "pluggat" minimalt sedan gymmade jag med frida lite över en timme var najsnajs.

Så that was it ;) Verry interesting yeah.
Skol skit imorn kul men ni får ha det bra.
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0