HEMMA!

..och hela världen skriker ohyeah;)
HAHA
Har haft det super i den lilla staden/byn bormio som ligger i norra italien. Snacka om off!
Bergen höll oss sällskap iaff!
Hur har ni haft det? Saknat mina bästa vänner så svetten runnit varje dag,lovar!
Nu ska jag snart pallra mig iväg till skolan med min bäsrtis haha;) Ja jag kallar det så fortfarande. Var uppe till ca tolv igår så e lite trött faktiskt.
Imorn ska även jag få chansen att uppleva konsertstämningen! Dock inte TH denna gången utan inga mindre än: 30 seconds to mars!

Kul va? Är ni nyfikna på hur det är kanske och bara kanske vi kan videoblogga eller något:P Skulle det va kul?

Puss
//AW

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0