rubrik (:

Shasha bloggeeen! :D thaha

Idag har det inte hänt något speciellt alls, har suttit och "pluggat kemi och fysik" ... Har fysik/teknikprov imorn, hoppas att det kommer gå bra, även fast jag vet att det inte kommer göra det x)

På tal om ingenting är jag orolig inför balen, har inte allt jag behöver ... Men jag hittade en svart bolero i min garderob igår när jag städade, som jag tycker skulle passa jättebra, men däremot kommer nog mamma tycka att det blir för svart, men jag får försöka fixa till det med färgat nagellack, armband, hårsmycken osv, då kan det ju inte bli "för svart" i alla fall!

Men nu ska jag snart göra mig i ordning för sängen, så god natt! <3

// Emiliia <3


Bild backstage från dansshowerna i helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0