Sex and the city

Tjena tjena!

Haft en bra dag? Min har varit hyfsad, vaknade, eller snarare blev väckt, kl 12, så skönt att få sova ut! :D
Sen gjorde jag mig iordning o sen stack jag iväg till Sollentuna centrum för att träffa Tove. Köpte en skolavslutningsklänning på Gina Tricot, and guess what? Den är blommig, inte det första man tänker på att jag skulle få för mig att köpa kanske (; Men den var fin (:

Snart ska jag iväg till Kista med Asten och kolla på Sex and the city, dee najs (;

Ikväll är det ju ESC, men skippar nog att kolla på den, ändå fett tråkigt om Sverige inte är med ju (; inte för att det är kull annars heller dårå men ... x)

Ha en trevlig lördagskväll!

// Emilia <3


Klänningen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0